2016-10-14

folk ang sibutramin:

"Med sibutramin så vaknade jag kanske klockan 5 trots att jag skulle gå upp 6, kunde sitta och glo på tv bara pigg som fasen. Sov oroligt som satan också, vaknade hela tiden. Var konstant kall om händer, fötter och näsa. Det blir jag alltid när jag tar någon form av centralstimulantia. Pupillerna var även enorma, de var lika stora som de gånger jag tagit E. Detta varande dygnet runt. Hade jag fortsatt hade jag förmodligen fått en psykos, om det inte hade vänt efter några veckor vill säga. Har aldrig känt mig så mysko av något. Men det fungerade helt klart, var inte hungrig för fem öre."
person 1

"MDMA och sibutramin ihop är faktiskt inte farligt, men ganska onödigt eftersom effekten/ruset försämras avsevärt. Har provat MDMA (rent) både under perioden jag ätit sibutramin och utanför, och skillnaden är stor. Däremot har jag provat ta en kapsel först när jag börjar komma ner på MDMA, och upplever då att baksmällan (deppig, trött) blivit mindre. Detta troligtvis eftersom SNRI boostar det nyproducerade serotoninet, som ju nästan tömts under ruset. Opiater (t.ex. tramadol) är absolut ingen fara."
person 2

"Slutar pupillerna vara som två stora svarta tefat någon gång eller är det bestående? Håller inte att springa runt och se ut som ett påtänt tjackmongo hela dagarna..."
person 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar