2016-11-17

i probably shouldn't, but i will

Well fucking hell, min tolerans mot sibutramin som jag har byggt upp rätt rejält nu gör att min kropp blir lidande, kilo efter kilo klär in mina breda ben och jag har bara mig själv att skylla för jag vet om detta men fortsätter ändå att förstöra min hjärnas signalsubstanser. Och när jag inte knaprar sibutramin så måste jag knapra något annat, gärna tramadol eller någon annan smärtstillande, problemet är bara att det också påverkar det centrala nervsystemet, vilket leder till att sibutramin fortsätter vara lika verkningslöst som när jag har gått på det under en alldeles för lång tidsperiod. 

Jag kan inte heller vara helt ren och det finns ingen drog jag kan ta som inte påverkar serotoninet, noradrenalinet, dopaminet, alla droger gör mer eller mindre = oavsett vilken drog jag tar under mitt uppehåll från sibutramin påverkar således effekten av sibutramin = jag har egentligen inget uppehåll från sibutramin = sibutramin blir aldrig så bra som den faktiskt är, om jag aldrig återgår till läge 0 i min hjärna. Kan också låta som världens simplaste lösning, att bara sluta leka med mitt serotoninförråd, men riktigt så lätt är det inte. FAN, vad jag saknar en riktigt, riktigt god period på sibutramin, den är så uppåt som inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar