2017-01-31

uppdatering

Vikt: 49.3 kg
Längd: 180cm
BMI: ungefär 15,1

Svart på vitt. Självutlämnande. Naket. Sanningen. Facit. Fakta. 180cm lång och väger 49kg, min LW är 48kg och jag vill så innerligt tillbaka dit, senast jag vägde det var i somras, i augusti. Och jag vet att det bara är 3 ynka hekton tills jag får se 48:an på vågen, men jag kan inte trösta mig med att jag är så nära, för jag vill vara i mål, jag vill se min LW nu med en gång. Vill iallafall aldrig se någon 5:a igen, är så galet trött på den. Nåväl, jag fortsätter försöka kämpa mot min LW - cirka 1-2kg kvar - och sedan vill jag gärna gå ner ännu mer från den, drömmen är 44-45kg. DRÖMMEN verkligen, att få väga det!

Jag vill aldrig ge upp den drömmen och jag vill aldrig ge upp min ätstörning. Min ätstörning har jag haft i över 11 år och det är först nu, dessa två senaste åren, som jag har lyckats ta mig ner på vågen och hålla nere min vikt. Alla andra tidigare år har jag bara varit en normalviktig (i mitt huvud tjock) bulimiker. Visserligen har jag lyckats gå ner lite grann mellan 2012-2015 då jag hade min grova ortorexi men jag har aldrig lyckats hålla viktnedgången såhär länge, i över 1,5 år. Slutet av sommaren 2015 var då jag nådde min LW och sedan har jag pendlat 1-3kg upp och ner från den fram tills nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar