2017-02-08

nöter ner bergen till grunden, du blir begraven i grus

Jag har förlorat så himla mycket pga min äs, så himla himla mycket och det sorgligaste i allt jag har förlorat är att jag inte bryr mig om det/dem som gått förlorade, för min äs intalar mig att det är värt det, så så värt det. För 46kg till 180cm. Då är det värt det. Så så värt det.

Vänner, bästa vänner, familj, min sociala förmåga, min energi och ork, min arbetsförmåga, all min tankekraft till att kunna studera, mitt livs kärlek, allmänt allt relaterat till kärlek och känslor, min livsmotivation och min hjärna + mig, hela mig. Detta är några exempel på saker som gått förlorat och det ondaste är väl kanske alla kontakter och relationer man låtit förfalla till grunden utan att ens ha haft orken till att bry sig. "Jahapp, där försvinner nästa person som inte heller vill vara med mig pga "du är för sjuk" eller "du ser oattraktiv ut i kroppen, så kan inte bli kär i dig" fan vad soft att bli nekad ännu en gång pga äs, både av vänner och intressanta killar.

Soft. Otroligt soft är det.

Men jag är så inställd och övertygad om att jag kan fixa livet tillsammans med äs, jag kan inte sluta leva på det hoppet om att det går att ha ett fullt fungerande, "vanligt" svensson-liv med allt som hör till det, tillsammans med äs. Jag vill tro att det går, jag tror att det går, det existerar ju väldigt smala människor som 1. jobbar, 2. har vänner, 3. är sociala, 4. orkar sköta sitt hem och 5. har relationer. Så om det existerar så måste det gå för mig med, det måste måste gå.

Jag vill inte ge upp på äs. På 46kg till 180cm. Jag vägrar ge upp det, vägrar efter 11 år att ge upp det.

1 kommentar:

  1. Så... Du vill ha den perfekta kroppen. Det finns väl två sätt att gå till väga:

    1. Forstätt som hittills. Försaka allt, plåga dig själv, förstör din kropp och ditt psyke, bli en fullfjädrad knarkare och - misslyckas att nå målet ändå. Eftersom din perfekta kropp är som hundens svans, du kan jaga den hur hårt du vill, den kommer ändå att ryckas undan när du kommer nära. 48 idag, 46 om du når 48.

    2. Ändra bilden av vad den perfekta kroppen är.

    Du har verkligen försökt, och du har säkert lärt dig massor, men det är nog dags att inse att din nuvarande metod helt enkelt inte kommer att fungera. Laga din hjärna, så kommer nog kroppen med på köpet. Skaffa hjälp.

    Du hör inte hemma på någons golv med tram-kramp. Du är värd mycket mer. Snälla?

    Kram / m

    SvaraRadera