2017-03-26

heroin is hell disguised as heaven

Vikt: 46.4kg
BMI: 14.3

Japp, idag visade vågen mig ännu en ny LW, det är helt otroligt faktiskt för jag har haft min platå i månader, i år nästan. 45kg har varit min dröm sedan jag var 12 år gammal och nu börjar den drömmen närma sig mig, den ligger liksom bara 1kg och 9hekton ifrån mig. Kan man bli mer lycklig? Svar: nej. Idag är en bra dag och jag ska fortsätta svälta, det rullar på riktigt bra denna fasteperiod som jag är inne i just nu, dagarna går långsamt och plågsamt förbi men min hunger och mitt ätande uteblir till 100% och det är allt som räknas, eller hur? Det är allt som räknas här i livet - att inte äta. Jag får ta och tacka opiaterna som jag fyller min kropp med för dom gör så att min hunger inte längre existerar, annars hade jag självklart varit mitt gamla bulimiska jag igen.

I mitt huvud nu finns det noll tankar på mat och det är en sådan magisk befrielse, det går inte ens att försöka förklara eller beskriva faktiskt, bara dom som gått igenom perioder av att hetsa och att spy varenda dag kan nog sätta sig in i hur skönt det är att slippa dom perioderna. Slippa illaluktande fingrar, slippa behöva rensa toaletten eller duschen, slippa maniskt städa köket så det ser orört ut, slippa köra fingrarna långt ner i halsen tills det bara kommer upp några ynkliga droppar saliv, slippa känna tvånget att aldrig vara färdig med att spy fastän man vet med sig att man spytt upp allt, även all kroppsvätska. Ja, då går jag gärna och gladeligen på opiater varenda dag om resultatet är min drömvikt och min befrielse från min bulimi och ortorexi. Thank you drugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar