2017-03-01

siffror

Längd: 180cm
Vikt: 48.5
BMI: 15

Åh, självklart blir jag inte glad, nöjd, ser något resultat eller känner något njutbart, självklart vill jag bara ner mer, mer, mer, självklart vore 47kg ännu bättre för det innebär BMI: 14.5. Fast egentligen är jag den typen av ätstörd som inte ens bryr mig om siffror och mått, det säger mig verkligen ingenting, inte när spegelbilden ändå är ett groteskt äckligt vidrigt tjockt monster oavsett vad vågen visar. Så varför vore 47 bättre? 46? 45? Jag vet inte ens, det finns ingen logik i en ätstörning och jag finner heller inte någon logik i min konstanta strävan efter lägre och lägre siffror på den där jäkla vågen, jag bara fortsätter känna avsky och äckel och tror att mindre siffror är lösningen.

4 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN är din blogg öppen att läsa igen!! En av mina favoriter. Vill ha ditt BMI alltså! Åh <3

    SvaraRadera
  2. Jag är världssämst på att höra av mig, förlåt vännen.
    Har du fortfarande kvar ditt nummer?
    Saknar dig <3

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig. Låter fjantigt nu när jag är så fet, men egentligen spelar ju vikten ingen roll. Önskar att du kunde se dig själv utifrån. Låt inte ätstörningen styra dig för mycket <3 Ta hand om dig så gott det går snälla. Massa massa kramar <333

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så mycket! <3 Jag åkte iväg till min pojkvän bara som bor längre upp i landet, så nu bor jag där istället och vågar inte skriva lika ofta, men jag är här. Och jag förstår din noja! Känner lite lika, vill bara göra mig mer anonym hela tiden. Kram! <3

    SvaraRadera